2010-08-04

Projekt Bellaboll #70

Sitter här och eftersvettas. Jag har sprungit i skogen. Började med ett gammalt hederligt "Annalufs", och jag trodde jag var helt slut och trött, men helt plötsligt bara flög jag fram på stigen! Det var nästan liten skönt, istället för jobbigt. Nästan ;) Fast jag har fuskat lite med godsaker den här veckan. Det är ganska dumt, eftersom jag för det mesta inte ens tycker det är så gott längre. Åt en delikatoboll idag och den smakade bara kemikalier. Bortkastat unn. Haha vad fult "unna" blev i den formen. Jag ska ta och slänga ihop juli månads steg- och träningsresultat. Vet inte om jag orkar göra det ikväll. Nä, det gör jag nog inte. Jag ska krypa ner i sängen och viskläsa Harry Potter. Jag älskar min nördighet! :) Hejdå tappra läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar