2011-06-01

give me everything

Ojoj. Idag var det händelserikt på jobbet, var nästan lite stressad. Fast det var ändå kul ^^ Jag slutade tidigare och åkte på sommarjobbsintervju som varade i nio minuter. Haha bra. Nu väntar jag på svar från ett annat jobb så jag kan klura ut hur sommaren ska se ut egentligen. Känns så underbart skönt att faktiskt ha valmöjligheter. Igår cyklade jag hela vägen hem från Sandviken. Det tog en timme och femtio minuter och när jag kom fram var Fifi inte glad kan man säga. Orkade inte ens titta på cykeln idag, så mamma fick komma och hämta mig här hemma imorse :P För övrigt har jag idag stört mig på folk som röker i busskurer. Det är ganska respektlöst. Står ju till och med en skylt där inne nu för tiden att de ska vara rökfria. Tokigt. Om ungefär en timme ska jag åka iväg och vara balfotograf. I'm good.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar