2010-06-22

Ärligheten

Det har varit två mycket roliga dagar i Storvik med svettiga hästar, svettigare ryttare, typ 12 avfallningar (jag stod för en av dem) och oäääändligt många hinder! Skitkul! :) Idag har jag varit good girl och ringt och anmält att jag fått dubbel lön. Inte alla som skulle ha gjort. Men annars kommer Karma och tar mig ;) Gjorde en uppfräschning av bloggdesignen igår också. Färdig design i och för sig, men jag är inget snille på det där, så... Tycker det blev mycket lättare att särskilja inläggen nu, så det får vara bra så. Fast lite synd att jag bytte bort det gröna kanske, eftersom jag just fått en komplimang om den från en ny läsare ;p Nu ska jag hoppas att J vill hjälpa mig att färga håret, annars ska jag väl måste fixa det själv. Och då kommer inte pappa bli glad, för han slet hela dagen igår med att putsa badrummet alldeles rent och fint. Vi får övernattningsgäster inatt. Mor och far blir lite hispiga då. Tjo!

1 kommentar: