2010-06-27

Lägenhet

ÄNTLIGEN!!!! Jag har hittat en lägenhet. En fin etta med kök på 40 kvm, på fjärde våningen alldeles bredvid Gavleån på Brynäs. Den är liten och charmig, med perfekt läge - och den är min! Fyfan vad jag har längtat efter det här. Nu blir det jobbsökande med näbbar och klor. Och inflyttning den första september :)))) Jag kom hem från Renträsk för några timmar sen, har varit där och firat midsommar med familjen. Jag åkte till Nylén för att hämta hem mina fåglar, men jag fick åka därifrån tomhänt. De var ute och flög i badrummet utan några som helst planer på att flytta hem igen. Jaja, nytt försök imorgon ;p Puss på er glada vänner! --- Uppdatering: Birdsen är infångade och jag drar iväg och hämtar dem nu! ;)

3 kommentarer:

  1. MEN GUD VAD KUUUUL:D Grattis grattis grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Fan vad kul! Jag kommer och hälsar på nån gång snart.

    SvaraRadera
  3. Åh! När blir det inflyttningsfest? :)

    SvaraRadera