2010-10-12

Projekt Bellaboll #75

Jag saknar maaat. Jag har börjat drömma mardrömmar igen. Att jag glömmer bort mig och råkar stoppa nåt i munnen. Ofta bara nån liten sugtablett eller nåt. En polkagris. Och sen blir jag helt bestört när jag kommer på vad jag håller på med. It sucks. Men första veckan gav goda resultat, så jag kämpar på. Det hade jag gjort hur som helst förresten. Jag har börjat skriva en lista över restauranger jag ska besöka när jag får äta mat igen. Det ska bli så niiiiice. Har även påbörjat en lista med maträtter jag ska laga. Bara två och en halv vecka kvar! ;) Så här ser mitt kylskåp ut nu för tiden:

2 kommentarer:

  1. oj vad roligt att du kört igång bloggen igen, jag har saknat!

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt att du tycker det Ida, jag visste inte ens att jag hade läsare längre ^^

    SvaraRadera