2010-10-18

Projekt Bellaboll #78

Nu är jag på min lägsta vikt sedan starten den 1 februari! 92,2 kg. Har gått ner nästan precis 16 kg!!! Snaaaart är jag under 90, fyfan vad grym jag är! Och snart är jag under fetmagränsen på BMI också. Då är jag bara överviktig, haha ^^ Dessutom har jag bara 2 cm kvar i midjan tills jag är på den magiska gränsen: 88 cm. Det anses ohälsosamt för kvinnor att vara över det. Det här går ju kung. Får tänka på det nästa gång jag nästan grinar för att jag ser en hamburgare i tidningen :)

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar vad det är för dietpulver du använder dig av? Jag skulle också vilja testa!! :)

    SvaraRadera
  2. Modifast heter den, rekommenderas i många landsting som förberedelse för patienter som ska genomgå gastric bypass-operationer. Därför tyckte jag att den kändes seriös.

    Vem är du som läser min blogg? :)

    SvaraRadera
  3. Jaha, ja då verkar det verkligen seriöst! Det är Tamara här, jag snubblade in på din blogg av en ren slump och tyckte att hela den här grejen var så intressant så jag vart tvungen att fråga :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera