2009-11-25

Bad day

Idag vaknade jag och var hur trött som helst. Hade skitont i tån för jag var en sån jävla idiot igår och slet av en nagel. Aj. Sen till lunchen orkade jag inte gå och trängas om pyttipanna i matsalen, så jag tänkte laga egen mat på internatet i stället. Som ni kanske vet så suger jag på matlagning. Idag lyckades jag messa up Keldas färdiga pastasås. Den blev typ rinnigare än vatten... Sen när jag skulle in till dietisten var bussen först sen och sen var det världens trafik när alla skulle hem från jobbet och två olyckor på riks 80 stoppade upp trafiken ännu mer, så jag blev tio minuter sen och fick springa upp till ungdomsmottagningen. Väl där fick jag veta att jag fortfarande står stilla i vikten, vilket i och för sig är bra, men ändå inte så bra som jag skulle vilja att det var. Hemma var folk lite sura av sig. Sen skrattade en alkis åt mina finnar inne på Ica. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar