2009-11-15

Fyllebella

Jag hade så sjukt kul igår alltså. Det blev Spm3-reunion hos Sabina, och ALLA från gamla gänget kom, förutom Emilia! Så himla härligt att vara allihopa igen :) Sen var det ju det faktum att det var första gången jag festade sen studenten också.... 8-) Haha jag är kanske världens mest osociala människa. Men jag gillar mig ändå. Framåt tolv-tiden var det inte så många kvar i lägenheten, de flesta hade dragit ut på krogen. Så jag, Krille, Moa och Mickan festade vidare på Bilagan. Haha, bästa stället ;) Moa hade lovat att vi skulle få ragg där, och minsann - jag hann inte mer än att hänga av mig jackan innan jag blev bjuden på öl av en medelålders dam :D Idag har jag inte mått så bra. Jag tror det är andra gången i mitt liv som jag är bakis. Det är fan inte så kul alltså. Från halv fyra inatt när jag gick och lade mig, till strax efter åtta på morgonen då jag äntligen lyckades somna, låg jag och försökte påminna mig själv om att det är värt att må illa när man haft så jävla kul. Men det var på gränsen alltså... Och jag mår fan fortfarande illa. Hur som helst var det en jävligt lyckad kväll. Om ett halvår går jag väl ut igen, vi ses då ;)

1 kommentar:

  1. det får inte dröja såååå länge till nästa gång :D

    SvaraRadera