2009-11-11

Projekt Bellaboll #17

Här kommer en liten update: Jag var hos dietisten igen för någon vecka sedan, och äntligen har jag åtminstone stannat i vikten. Wohoo! Jag vet inte om jag ska tacka promenaderna, maten eller medicinen, men vad det än är så är jag glad :) Keep up the goodwork så hoppas jag att jag kanske till och med börjar gå ner snart. Igår hoppade vi på ridlektionen, och jag hade bjudit dit mamma för att titta. Hon var lite nervös innan, men jag hade försäkrat henne om att jag skulle rida den bästa hästen i stallet och att allt skulle gå bra. Men vad tror ni händer? Två personer ramlar förstås av, varav den ena gör det två gånger! Skitbra, verkligen. När jag kastade ett öga mot mamma uppe på läktaren satt hon där med händerna för ögonen. Efteråt fick jag förklara för henne att det faktiskt inte är varje lektion som vi får bevittna tre avfallningar...

1 kommentar:

  1. hihihihi stackars mami. traumatiskt.

    och DU ÄGER, duktig bella med maten och vikten och träningen! puss!!

    SvaraRadera