2010-02-08

Projekt Bellaboll #25

Jag har varit så himla duktig. 3,1 kg! Så mycket lyckades jag inte ens gå ner på en månad med dietistens metod. Ikväll har jag provat en ny smak: kaffe. Den var nästan lika äcklig som vaniljen. Mamma mutade mig med att klia på ryggen om jag drack upp. Så jag fick i mig den till slut. Men det krävdes nästan 1,5 liter vatten för 250 ml kaffeäckel. Så jag hoppas påfyllningsvarorna kommer imorgon. Vi beställde dem förra veckan. Ska få testa banan och sparris då med. Jag märker verkligen skillnad, även om det "bara" är 3 kilo. Det är mycket lättare att dra upp dragkedjan på jackan, det gör inte lika ont att ha jeans, allt hoppar och dallrar inte längre när jag springer och jag behöver inte kämpa så mycket för att hålla in magen längre, eftersom det inte är så stor skillnad på att hålla in och släppa ut den nu! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar