2010-02-27

Projekt Bellaboll #30

Det går himla bra det här. Jag får komplimanger nästan dagligen, det är jättekul att folk faktiskt ser att jag gått ner. Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att göra listor, så nu tänkte jag bjuda på en lista om saker som förändrats sen jag började gå ner! ;)
  • Jag behöver inte hålla in magen för att stänga dragkedjan på jackan
  • Jag måste gå och dra upp jeansen typ var tioende minut + varje gång jag suttit ner
  • Det gör inte ont att köra pappas bil längre (tidigare pressades bältesgrejen in i mitt sidfläsk :D)
  • Jag har fått bättre sits när jag rider, eftersom brösten har blivit mindre
  • Det gör inte ont att "släppa ut magen" (förr gick jag alltid och höll in den så mycket att huden inte klarade av när jag släppte ut den)
  • Man börjar kunna känna mina höftben när jag ligger ner (vilket jag saknat för det är sexigt)
  • Jag kan snurra bh:n hur många varv som helst runt magen (förut fastnade den alltid när jag skulle ta på mig den och jag fick slita så jag fick röda märken under brösten)

På måndag hoppas och tror jag att jag gått ner till under 100 kg. Håll tummarna folk.

This feels great!

3 kommentarer:

  1. Sv; Jag har inte fått stora tuttar, bara blivit tjock :p haha
    /zandra

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt att höra att det går så bra för dig :) fortsätt jobba du är grym!

    SvaraRadera