2010-11-08

Projekt Bellaboll #84

I starten av dieten, i februari, lovade mormor mig 1000 kronor att shoppa nya kläder för när jag gått ner 20 kilo. Förra veckan låg jag på 19,1. Alltså visste jag att det förmodligen skulle bli den här veckan. Så innan jag ställde mig på vågen räknade jag ut att den måste visa 88,1 eller mindre för att jag skulle ha klarat det. Jag var tvungen att väga mig två gånger för att tro på att jag faktiskt väger 86,9 kg nu. Jag är helt fantastisk, om jag får säga det själv. Och snart väger jag mindre än pappa, vilket jag tror är något av ett krav för vilken dotter som helst för att kunna må bra och känna sig nöjd med sig själv. Frukostveckan har varit underbar förresten, om jag inte sagt det tidigare. Nu börjar middagarna igen. Ikväll blir det currykyckling. Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar