2010-11-14

Projekt Bellaboll #85

Gud vad jag håller igång! Idag har jag tävlat klubbmästerskap i hoppning. Slutade en plats från placering, gråtgråt. Men jag var väldigt duktig alltså, var ovanligt nervös men red felfritt både grunden och omhoppningen. Och 90 cm har jag aldrig tävlat förut :) Igår red jag privatlektion för Annelie, tränade på lite grejer inför KM dressyr nästa helg. Imorgon är det hoppträning som vanligt och på tisdag blir det dubbellektion, för att ta igen för förra veckan då jag var i Stockholm. För er som inte orkade läsa allt det där: 5 ridpass på 4 dagar. Sköööönt med träningsvärk. Imorgon blir det vägning och jag är lite nervös. Känns inte som att jag gått ner den här veckan. Det kändes det iofs inte som förra veckan heller, och då hade jag ju tappat 2 kilo. Så vi får se. Time will tell ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar