2010-11-10

Sanning

Min vän Sophie nominerade mig till att skriva 7 sanningar om mig själv som ingen redan vet och sedan nominera några personer som ska göra samma sak. 1. Jag tyckte att alkohol var hur töntigt som helst tills sista april när jag var 16 år. 2. Jag tror att vi har större chans att bli framgångsrika om vi har en liten aning dödslängtan eller självdestruktivitet i oss, för då vågar vi mycket mer. 3. En film som alltid får mig att gråta är den tecknade Black Beauty-filmen. 4. Jag kan rulla ihop mina tuttar :D 5. När jag ska sova känner jag mig trygg genom att krama en kudde. 6. Jag har inte varit kär på två år. 7. När jag var liten hade jag ett väldigt realistiskt käpphäststall i garaget. Jag nominerar: Zandra Lilla J Linda of America Anna Hed Nu vet jag inte om någon av dessa läser min blogg, så det är möjligt att kedjan dör hos mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar