2009-02-24

Knullrufs

Jag vill börja med att i förskott be om ursäkt till alla eventuella mostrar, fastrar och mammor som läser detta, men jag orkar inte vara så fin jämt. Och dessutom har jag ju svurit på att vara ärlig i denna blogg. Jag har på senare år lagt märke till att man aldrig är så snygg som när man är nyknullad. Det spelar ingen roll hur många timmar man står framför spegeln, hur dyra kläder man bär eller hur avancerade håruppsättningar man försöker sig på - inget går ändå upp mot ett sexigt knullrufs. Och jag vet inte vad det är som gör det, jag menar, är man något att ha i sängen borde man ju kanske vara åtminstone lite svettig när det är klart. Nä jag undrar jag, kanske skulle man byta ut sminkväskan mot ett ligg innan man ska ut?

2 kommentarer:

  1. nog for att jag ofta vet saker jag inte borde veta, men haha. bella.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag älskar din blogg !

    SvaraRadera