2009-08-25

Projekt Bellaboll #12

Då är jag på plats i Storvik. Jag trivs jättebra i mitt nya rum och lektionerna (eller vi har bara haft en riktig lektion än) är jätteroliga! Jag gillar min klass :) När det gäller maten och träningen så är det lite svårare. Jag får frukost och lunch i matsalen, så det är inga problem, det finns bra salladsutbud till och med. Men middagarna.... Jag hatar att laga mat! Jag vill bara ta några mackor, men mackor bygger ingen vacker kropp :( Så jag måste slåss med de andra åtta internatinvånarna om de tre kastruller som finns i vårt kök. Det blir ganska lätt kaos där. Ikväll ska jag i alla fall cykla iväg och rida. 5 kilometer dit, 50 minuters ridning, 5 kilometer hem. Det blir superbra det! Så ser läget ut nu. Bye!

2 kommentarer:

  1. Jag hejar på dig iaf! Och så saknar jag dig.

    Pratade med Susanna idag om din bok, hon blev jätteglad och sa att hon skulle beställa en direkt! :) Fast hon visste inte att vi var syskon, och det tycker jag är lite skumt. Men men. Hon är söt ändå hon.

    Jobba på med maten och träningen. Looooove

    SvaraRadera
  2. haha det är bara å kötta åt sig kastrullen! :D

    /jolle

    SvaraRadera