2009-08-08

Projekt Bellaboll #8

Idag har jag varit ute och spridit lite glädje. Det är fan inte många som kan låta bli att le när jag kommer flaxandes på mina inlines! Dock så blev väl dagen plus minus noll, för pappa hade gjort glassig cheesecake till efterrätt. Och det är typ i klass med en synd att låta bli att äta glassig cheesecake. Så, ja. Jag tycker de är lite taskiga här i min familj, de köper massa bullar och kakor och grejer, och gör smarriga efterrätter hela tiden. Och det står jämt godis framme i skålar runtom i huset. Skitjobbigt, jag får verkligen disciplinera mig själv som fan! Aja, jag har varit rätt duktig iaf :) Igår hade jag string på mig för första gången på flera månader! :D Jag har inte kunnat ha det på ett tag, för det har skurit in så fult i höfterna, men nu så! ^^ Byyyye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar