2010-03-14

Projekt Bellaboll #39

Idag har jag ätit min sista purjolökssoppa. Från och med imorgon blir det bara en portion hallondryck varje kväll i ytterligare en vecka. Sen är det SLUUUUUT :)) Jag gjorde ett försök att gå ut och springa idag. Det gick sådär, kan jag väl säga. För det första så är min hund slöare än vad jag själv är, så jag fick släpa honom efter mig nästan hela vägen. För det andra var mina benmuskler inte i närheten av så starka som jag trodde att de var, även om konditionen faktiskt inte var så fasligt dålig. Och för det tredje: sist jag var ute och sprang så hade jag nog C-kupa, vilket även det var en aning jobbigt att springa med. Nu, med min D/E-kupa så blev det nästan olidligt. Tuttarna slängde och dunsade så jag var rädd att de skulle lossna från kroppen! Så det slutade med att jag fick springa och hålla i dem. Haha, jag älskar mig själv. Aja, imorgon är det vägning igen. Jag är lite orolig att det inte ska ha hänt så mycket. Eller att jag till och med ska ha gått upp! Så kände jag efter första veckan med frukost också, men då visade det sig ju att jag gått ner 2 kilo. Men man vet aldrig... Jag vågar inte hoppas för mycket. Däremot ska ni göra det! Ni ska hoppas som bara fan att jag gått ner, okej?! Då säger vi så.

1 kommentar: